Garantie

Daar waar andere landen de garantietermijnen in de wet geregeld hebben, heeft Nederland dit niet. In de nederlandse wet omtrent garantie staat simpelweg dat een product zo lang moet meegaan als dat je ervan mag verwachten. Dit betekend dus dat de termijn verschilt van product tot product.

Hoe gaan wij hiermee om?

Voor alle artikelen geld een wettelijke zichttermijn van 7 werkdagen, die ingaat op de eerste dag na ontvangst van het product. Tijdens deze zichttermijn ben je verplicht om voorzichtig om te gaan met het product alsmede het verpakkingsmateriaal waarin je het ontvangen hebt. Tijdens deze zogenoemde zichttermijn kun je het product (voorzichtig) uitpakken en in gebruik nemen om te zien of het daadwerkelijk aan je verwachtingen voldoet. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met JJPins.nl, en vertel waarom het product niet naar wens is, en dat je het terug wilt sturen. Het terugsturen is voor eigen risico en ook voor eigen kosten, tevens moet dit gedaan worden in onbeschadigde staat en in het originele verpakkingsmateriaal. Na ontvangst van het product wordt het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen weer terug op de rekening gestort.  

Bij defecten:

Voor alle KeycordsStationsbord Sleutelhangers, Katrollen en pashouders hanteren wij een garantietermijn van 3 maanden, ingaande op de besteldatum. Ongeacht wat er mis is met het product, wij vervangen het product zonder hier moeilijk over te doen. De enige voorwaarden die wij hier aan stellen is dat dit éénmalig is, wij wel vragen waarom het product vervangen moet worden en hoe het stuk gegaan is en vragen wij dat het product naar ons teruggezonden wordt. Zonder terugzending gaan wij niet over tot het versturen van een vervangend product.

Voor alle Pins, Dasspelden en Sjaalringen hanteren wij een garantietermijn van 6 maanden, ingaande op de besteldatum
Ongeacht wat er mis is met het product, wij vervangen het product zonder hier moeilijk over te doen. De enige voorwaarden die wij hier aan stellen is dat dit éénmalig is, wij wel vragen waarom het product vervangen moet worden en hoe het stuk gegaan is en vragen wij dat het product naar ons teruggezonden wordt. Zonder terugzending gaan wij niet over tot het versturen van een vervangend product.

Op de Luxe Capsluitingen, Plastic Geschenkdoosjes (pin/dasspeld) en Luxe Fluwelen Geschenkdoosjes zit geen garantie.



Voor alles wat niet onder voorgaande voorwaarden en termijnen valt, neem even contact op met JJPins.nl via de mail of via de webshop, en dan gaan we samen kijken of we tot een oplossing kunnen komen.